Een week voor vertrek - Reisverslag uit Uden, Nederland van Denise Baakman - WaarBenJij.nu Een week voor vertrek - Reisverslag uit Uden, Nederland van Denise Baakman - WaarBenJij.nu

Een week voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Denise

04 November 2013 | Nederland, Uden

Bijna is het zover. De laatste boodschappen zijn gedaan en De Grote Bosatlas is versleten. Nog even een laatste check op de paklijst en het inpakken kan beginnen.

Over precies een week vertrekken we naar Beijing om daar onze grootste cultuurshock ooit te mogen gaan verwerken. Daar verblijven we een kleine week om aan de omgeving te kunnen wennen en de stad te kunnen verkennen. Vervolgens reizen wij af naar het zuiden van China om uiteindelijk in Hong Kong uit te komen.

Vanuit China backpacken wij door Vietnam waar wij door Cambodja en Laos reizen om in Myanmar aan te komen (het land waar ik het meest benieuwd naar ben). Daar vandaan zullen wij naar Thailand vliegen waarna we eilandhoppend Maleisië en Indonesië verkennen. Mochten we de tijd hebben (lees: nu we er toch zijn), brengen we ook de Filipijnen een bezoekje.

De trip is in vogelvlucht beschreven, zoals de rest van dit blog naar alle waarschijnlijkheid ook geschreven zal gaan worden (mits deze überhaupt bijgehouden zal gaan worden...). Het is spannend, maar daardoor niet minder geweldig. Ik heb er zin in!

• 04 November 2013 - 20:14

Meriël:

leuk hee!

• 04 November 2013 - 20:43

Ellen B:

Spannend Denise maar o zo leuk om te doen. Geniet van elk moment en laat je verbazen.

• 05 November 2013 - 16:38

Rob LVB:

Nog een weekje gezonde spanning en dan op naar Azie.

• 08 November 2013 - 16:16

Gerrie:

Wat spannend allemaal. Heel veel plezier. Geniet ervan. Groetjes

• 09 November 2013 - 23:12

Elly:

Een hele fijne tijd gaan jullie tegemoet. Geniet ervan en koester de mooie momenten.
    Groetjes van de Bokkies

• 11 November 2013 - 18:51

Ans:

Eindelijk in de lucht en gaat het avontuur beginnen.
    Het relaxen is nu begonnen.

Groetjes uit Zeeland.

• 12 November 2013 - 15:24

Wendy :

Oeps... de Filipijnen?! Zeker?!
    Veel plezier matties! Xx